2012.09.24. 01:44 BBlu

Még egy hét elszállt...

Megint jelentkezek, mert nincs jobb dolgom... Kint esik az eső, egyedül vagyok itthon, spanyolozni nincs kedvem, így hát írom a blogot.
Pénteken, első napom volt a suliban. Semmi extra, bevitt Carlito meg a mama autóval. a suliban megkerestük a tantermet, bementem, köszöntem a srácoknak elmondtam nekik hogy egy évig velük fogok tanulni, mindezt a selejtes spanyolom és a nagyban fejlődő angolom segítségével :) Amint leültem pár lány odajött hozzám és kérdezgettek, mosolyogtak minden (a többiek kb. le se sz'rtak). Az egész nap úgy telt el, hogy minden óra elején bemutatkoztam az adott tanárnak aztán leültem a helyemre, néztem ki a fejemből, vagy szótáraztam. Próbáltam megkeresni a többi AFS-es tanulót, de senkivel nem találkoztam :\ Haza Albertoval és Rubennel mentünk taxival, mikor találkoztam velük, jól körbe röhögtek az egyenruha miatt... :D ugye itt, panamában 7-kor kezdünk , minden nap 8, 40 perces óránk van. az órák között nincs szünet, csak egy, egy 15 perces. Amikor mondtam a büfés néninek hogy magyar vagyok, azonnal mondta, hogy régebben volt itt egy másik magyar srác... persze hogy rávágtam hogy ki volt... az a durva hogy még az osztálytársaim is emlékeznek rá :D

Előző hét egyik napján lementünk 4-en a "Rio"-hoz, egy olyan helyre, ahol teljesen egyedül voltunk, semmi kocsizaj, semmi... Csak a dzsungel. az elején kicsit féltem belemenni a vízbe, azt gondoltam, valami nagy kígyó lehúz a víz alá, és megesz :D Van egy nagy szikla onnét ugráltam, na meg egy nagy fa, amire fel van kötözve egy olyan belengős kötél, meg van egy ilyen raftingos rész, nagy kövek - gyors víz, eszméletlen nagy hely :D

Igazából még nem eszméltem rá arra, hogy itt leszek egy évig... nem is tudom mit érzek, még talán olyan durván nem is volt honvágyam, elvagyok... de úgy is lesz :\

Na de visszakanyarodva... Voltunk tegnap (szombat) egy karneválon, az AFS-szel... váó, jó volt! Reggel 6:50-kor kint találkoztunk Lisa-val, (ő egy német csaj, itt önkénteskedik, egy árvaházban) és Raffával (ő a fogadó tesója Lisának) és indultunk 4-en el a park felé, (mert ugye a host mamám is jött). a parkban találkoztunk a többi afs-es arccal. onnét buszoztunk, ebbe a városba, aminek nem tudom a nevét. Megérkeztünk, körbe néztünk az árusok között, Ian (az USA srác) vett egy szövet labdát tele kavicsokkal, azt rugdostuk késöbb :D a városban mentünk-mentünk, egyszercsak bementünk egy házba, ott volt egy rakás AFS-es ember, ott voltunk kb. egész nap, az volt a megbeszélt pont, hogy onnan indulunk haza. az elején nem történt semmi, beszélgettünk, chips-et zabáltunk. Akkor indult be a dolog, amikor elindult a felvonulás, úgy képzeljétek el, hogy nagy tehenek által vontatott díszített szekerek között hömpölygött a sok-sok ember, a zenét az egyes városokból érkezett zenészek szolgáltatták. Ittunk kicsit, de mértékkel ám! utána pedig táncoltunk az önkéntesekkel... szóval mindent össze vetve, jól éreztük magunkat.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr914798635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dodo412 2012.10.03. 22:41:43

Profin cenzúráztad, nem kellek én ide :) Na azért figyelem majd a további bejegyzéseket, nehogy panasz legyen rád :D
süti beállítások módosítása