2012.10.28. 18:15 BBlu

Kivételes bejegyzés

Szóval, ne nagyon szokjatok hozzá ehhez hogy egy héten többször írok, de ezt most muszáj:

Tegnap reggel lementünk a strandra, Santa Claraba. Csak AFS-es önkéntesek voltak és én (összesen 9-en). Hozzá kell tegyem, a németeknek nagyon jó dolguk van, mert vannak vagy 70-en panamában és nehéz olyan várost találni ahol nincs minimum 2 német. szóval lent voltunk, úszkáltunk, elsüllyesztettünk egy csónakot, átakartunk menni délelött egy közeli kis szigetre, a halászok felajánlották hogy fejenként 5 dolcsiért át is viszek (5 dollár kb. 1000 ft) szóval nem mentünk :D Strand fociztunk, beszélgettünk, jó kis hely... :)

Na, de nem ezért írok... mikor hazajöttem és beléptem az ajtón azonnal megláttam egy fekete tokot a kanapén, azonnal levágtam hogy mi az, és megkérdeztem hogy az enyém-e. igen kaptam egy GITÁR-t! pont olyan amilyet mindig is szerettem volna: nylon húros, fél akusztikus klasszikus, és van egy íves bevágás a testen, hogy magasabban is lehessen játszani. Szóval most nagy az öröm :) Ha panamaszitiben járunk Iannel, lehet hogy keresünk egy próbatermet, kicsit jammelni, mivel ő meg dobol...

na csak ennyi, köszi a figyelmet. paz

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr734875349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása