2012.12.04. 15:33 BBlu

egy kis panamá

a hétvégén felmentem a nővéremhez, egy kis diszkózás reményében, (ami megint csak elmaradt). Szombaton délelött 10-kor indultam, egy jó 2 óra alatt felértem, és utána egy bő másfél órát vártam a testvéremre, belefér... szóval ezután átmentünk Itza barátjaihoz kockulni... (ha látnátok azt az életmódot amit ők folytatnak). este 10 körül elindultunk felkeresni a Budapest tavernát. Mikor megtaláltuk és beléptünk az ajtón, láttam hogy a pultos és egy vendég, teljesen nem idevalósinak néznek ki, szóval odamentem és azt mondtam: hola... beszéltek magyarul? erre ők: persze :D annyira megörültem hogy végre beszélhetek élőben megint magyarul :) ott voltunk kb. éjfélig, ettünk egy jó kis rántott húst, sültkrumplival... de legnagyobb szerencsétlenségünkre a pálinka elfogyott :( Tök jót beszélgettünk, aztán a végén az egyik srác hazavitt minket. Következő nap, megbeszéltük a srácokkal hogy majd összefutunk. Igazából ez a nap, egy ilyen városnézős túra volt, elmentünk az öreg panamába, az óceánológiai központba. kicsit lefáradtam, de azért jó volt. a nap végén megbeszéltük a magyar srácokkal hogy átugrunk, át is ugrottunk végül és végül filmnézéses-beszélgetés lett a program, egy kis cuba libre-vel megspékelve, ami eltartott reggel 4-ig, ami elég durva volt, mert nekünk 6-kor kelnünk kellett, mert a tesómnak menni kellett dolgoznia, nekem meg haza. innentől már csak, buszoztam és buszoztam és végül itthon lettem :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr94947403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása