2013.05.09. 17:19 BBlu

kis történetek

Megint jelentkezek, megint csak egy hónap után, de ahogy spanyolul mondják tengo pereza, azaz lusta vagyok nagyon jól körül írja az itteni történéseket, Lássuk, megpróbálok néhány történetet leírni ami a számomra "kalandos" volt... akkor kezdjük:

Mint az előzőekben említettem, lakik itt Penonoméban egy magyar csávó a családjával, van két boltja meg most újabban nyitottak egy Diszkót is. Egyik nap böngészgettem a facebookon és láttam a képeit, amint a fiával pózol a discoteca-ban, mondom lenézek hátha itt van még a srác. Következő nap elmentem a boltjukhoz és hát ott voltak mind a ketten, beszélgettem a sráccal és mondta hogy itt lesz (lehet) több mint egy évig, segít apjának a munkában, stb... vele mentünk el mozizni, Iron Man 3-at megnézni, gondoltam angolul lesz spanyol felirattal, mondom mennyünk! erre spanyolul volt :D igazából értettem meg minden, jó film, csak az volt a bökkenő hogy 25 perces késéssel értünk be..

egy héttel ezelőtt lementünk a tesókkal a tengerpartra, egy hónap után, tök jó volt végre kifeküdni a homokra :) és ahogy járkáltam a parton egyszer csak jött egy agresszív kagyló és belevágott a talpamba, és fröcsögött a vér, mindenki sikoltozott, nem... szóval felszakadt a talpam és hát eléggé vérzett, este elvittek a kórházba, kaptam érzéstelenítőt, lefertőtlenítették, és össze varrták 4 öltéssel, mondom klassz, alig tudtam járni, ezért meggyőztem mamát, ha lehetne, akkor nem mennék be az iskolába, mert elég különösen festenék papucsban és az iskolai egyenruhában. Szóval 1 hétig itthon csücsültem, a délelőttöket wowozással töltöttem :/ szóval ebből kifolyólag most elkobozták a számítógépet, de megérdemlem... valamilyen szinten ez a wowozás majdnem felér egy drog függőséggel, amúgy gitározgattam is, olvasgattam la Piedra Filosofal-t, örömmel jelentem már majdnem befejeztem a la camara de secretos-t :P Mikor eljött a következő hétfő, még mindig bent voltak az öltések, szóval nem húzattam még cipőt, ezért papucsban mentem suliba, egész "kellemes" volt, már nem a része, hogy hülyének néztek a suliban :)

Hogy miért nem megyünk 3 napig iskolába, ezen a héten...? na hát azért, mert a kormány kijelentette, hogy nincs elég elektromosság, és a panamai nemzet, vízenergiából gyűjti elektromosságának tetemes részét, mert próbálnak spórolni, addig nem kell mennünk, amíg esni nem fog az eső, és meg nem duzzadnak meg a folyók.

Említésre méltó a következő történet, Moises, akit az egyik szomszédunk és egyben jó barátunk által ismertem meg, eddig már 2x meginvitált minket a házába, egy kis iszogatásra, na erről most nem beszélnék, de. Másnaposan, elvitt minket egy folyóhoz. Úgy képzeljétek el, hogy ez a hely, mélyen a dzsungel közepén van és elég sokat kell menetelni hogy odaérj de megéri: iszonyat jókat lehet ugrálni a sziklákról, van egy vízesés is, ami mögé be lehet bújni, és nagyon hűsítő vize van. esküszöm, nem gondoltam volna hogy el fogok jutni ilyen helyekre. Mikor egyik alkalommal úsztam kifelé a partra, láttam hogy a többiek ott néznek valamit, szóval ez a valami egy Koral kígyó volt, ez a legmérgesebb Közép-amerikában, mondjuk, kicsi volt, szóval eléggé nehezen képzeltem el hogy egy ilyen megtudna ölni, de azért a távolság tartás meg volt, utána persze megfogtam szegényke hulláját, és levágtuk a farkát, emléknek.. :DIMG-20130422-WA0008[1].jpg

tegnap előtt elmentünk Tobiás haverommal biciklizni, 8 hónap után először bicikliztem ilyen hosszút, elég jó volt: felmentünk az egyik hegyecskére, megnéztük a naplementét beszélgettünk, aztán le, és itt kezdődtek a problémák... mikor már majdnem megérkeztünk a házhoz, mentem az utcán zenét hallgatva és egyszer csak áthajtottam egy kigyón, erre ordítok a Tobiásnak, hogy ÁLLJ, erre leszakad a fékkar, mert annyira húztam neki, előkaptam a mobilomat hogy bevilágítsam, de erre meg eliszkolt a kigyó... hát, mondtam neki hogy: bocs :)

majd még töltök fel képeket, a kígyós dolgokról, most nem írok többet, mert már lusta vagyok, Hasta La "escritura" vagy nem tudom mit írjak, csaó

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr845291479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása