2013.01.03. 16:17 BBlu

Feliz Ano Nuevo!

Véget értek az ünnepek... hol is hagytam abba a mondókámat, kezdem azonnal a karácsonnyal. 24-e úgy kezdődött mint egy teljesen átlagos nap, csakhogy ez nem volt egy átlagos nap. Szóval, úgy 10-11 felé a host mama áthívta az egyik ismerősének a 2 fiát, hogy vigyenek valamerre, (pasiar... :D) jó arcok amúgy a srácok. Végül a házuknál kötöttünk ki, és ugye egy családi összejövetel volt folyamatban :) Josy, az idősebbik srác leültetett kicsit Codozni egy sör kíséretében. mikor meguntam ezt, kimentem a tornácra és ott volt kb az egész család egy-egy sört szopogatva (jó persze a kisgyerekek nem ittak). dióhéjban: itt a karácsony nagyon különbözik az otthonitól :) minden család otthon üldögél, zenét hallgat, beszélget, sörözik. Aztán végül hazajöttem, kicsit, aztán megint vissza :) a következő nap átadtam az ajándékokat a családnak.

A két ünnep közötti idő úgy telt, hogy néha Ianéknél voltunk, beszélgettünk, hegyet másztunk. Néha a parkban, a folyónál, semmi extra.

Szilveszter: Úgy történt, hogy Ian házában ünnepeltem... itt az a szokás, hogy éjfél elött nem lehet enni, se inni (persze ezt se tartják be...). éjjel 12 óra után Iannel neki estünk a kajának, ittunk pár sört és megnéztük a tüzijátékot, itt tennék egy kis kitérőt: van a családnál egy kutya, aki nem hogy nem fél a tüzijátékoktól, hanem még játszik is velük. azon röhögtünk Iannel, hogy mikor eldobták a petárdát/tüzijátékot a kutya odarohant, szájába vette és mikor elkezdett felrobbanni, kiköpte és elkezdett vele "boxolni" :D

Ami nem ide tartozik, de azért említésre méltó: találtunk egy tök jó helyet egy hegy tetején ("chill place") lőttem pár fotót is. hogy úgy mondjam, összekötöttük a kellemeset a hasznossal: Mikor felérünk egy 20-30 perces meredek séta után, bontunk egy sört és élvezzük a panorámát :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr784996183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása