2013.03.25. 23:16 BBlu

Oskola!

Megint elkezdődött a suli...

1. héten pont elkaptam egy kötőhártya gyulladást, ezért +5 nap punnyadásra voltam kárhoztatva, egyszerűen már bűntudatom volt, hogy itthon ülök, filmeket nézek, számítógépezek és nem csinálok semmi hasznosat.
1. nap a suliban: aznap 3x mutatkoztam be 30-30 ember elött úgy, hogy a 3. alkalom volt a mostani osztályom. Igencsak égett a pofámról a bőr, mikor tudatták velem hogy az én osztályom máshol van... :) Összehaverkodtam egy másik itteni cserediákkal Tobias-sal, Svájcból.
Vele mentem el a minap a zene-iskolába, ahol is rendelkezésünkre bocsátottak egy zongorát. Elég jól játszik a srác... következő alkalommal viszem a gitáromat aztán valamit összerittyentünk :)
Apropó, kezd alakulni a spanyol szókincsem, kicsit hiányosan, de értegetem mit beszélnek a tanárok, mikor kérdezgetnek az osztálytársak. nagyban megy a különböző "szavak" kölcsönös tanítgatása... :D Tegnap a tesókkal estefelé lementünk a partra. Leírhatatlan milyen jó volt, kb. fél órán keresztül feküdtem és néztem a csillagokat, közben zúgott az óceán... felért egy meditálással :)

Március 15. az AFS Panama szervezett egy magyar napot. Ezért felrendeltek minket, hogy csináljunk valami magyar ételkülönlegességet, mutassunk valamit, magyarázzuk el mit ünneplünk (csinálhattam nekik BOROSKÓLÁT!). szóval reggel 10 körül felértem panamába, Fruzsi és Amarens jöttek ki elém, hogy elkísérjenek az egyik önkéntes házába ahol is munkálkodtunk. (Amarens az egyik hollandiai cserediák csaj, beadtuk az AFS-nek, hogy a nagymamája magyar volt. elhitték... így megúszott egy nap sulit) mikor megérkeztünk a házba, elmentünk Irmával, az önkéntesünkkel bevásárolni. A menü végül a következő volt: Paprikás krumpli, nutellás palacsinta, és VBK! az első adagok elég "különösek" lettek, de a végére nagyon összehoztuk a témát :) A sütés-főzés után elmentünk az "office"-ba kidíszítettük magyar zászlókkal és jöttek az emberek, annyi volt még a történés, hogy nekem adták a felolvasandó adatokat (spanyolul)... így hát nekem kellett még azt is elmekegni :) Este mikor végetért a nagy ünnep, az egyik önkéntesnél aludtam, de még elötte elmentünk kicsit iszogatni, beszélgetni az ottani arcokkal. Dario-nak (az afs volunteer akinél aludtam) most épp van egy Thai host tesója "Max"... igen az a srác akit láthattatok már a képeken, elég különös spanyol nyelvtudással rendelkezik azt meg kell hagyni, de csupaszív gyerek :D Következő nap elkísértek engem a modell ügynökséghez, mivel hogy ezért maradtam fent Panamában. Csináltak rólam egy videót feszülős csőgatyában és ingben, meg jó pár képet, és azt mondták majd hívni fognak. meglátjuk...

mára ennyit, paz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr255128758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása