2012.12.01. 01:43 BBlu

+18

Hogy hogyan telt a születésnapom...?

Hol is kezdjem, először is köszönöm mindenkinek aki felköszöntött, Köszi, szóval ez is megvolt :) egész nap itthon voltam, beszélgettem az otthoniakkal, játszottam az újdonsült assassins creed-del, a nővéremmel. délután elmentünk estebédelni (olyan 5 körül...) senki sem volt éhes, de azért magamba paszíroztam a sültkrumplit csirkével. Ezután vettünk nekem egy tortát, haza jöttünk és indultunk a partra olyan fél 7 körül. Eskü, éjjel a legjobb strandolni, nem fázol (ami nagyon fontos, 22-24 fok van mindig éjjel) "süt" a hold, (majdnem világos volt), nincs rajtunk kívül senki. Oké, bevallom, ittunk is, na és aztán? háhh, felnőtt vagyok :)  Mikor hazaértünk, átjöttek az itteni srácok, énekeltek nekem, aztán elfújtam a gyufát, mert nem voltak gyertyák, ráadásul még kívánni sem kívántam... na mindegy :D aztán megettük a tortát, ami biztosan állíthatom, nem lesz a kedvencem :D

mégis melyik Magyar mondhatja el magáról (rajtam kívül), hogy a 18. születésnapját a csendes-óceánban pancsolva töltötte...? :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr734940743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása