2012.09.19. 19:55 BBlu

Bocas del Toro

A hétvégén a Karib-tengernél voltunk és ha már ott voltunk a határnál, miért ne néztünk volna át Costa Ricába, szóval: Az egész úgy kezdődött, hogy csütörtök éjjel 12-kor indult a buszunk Bocasba. pihenőkkel együtt kb 11 óra volt az út, aludni nem nagyon lehetett, mert bömböltették a salsát meg a reggea-t. majd linkelek zenét... A lényeg: miután megérkeztünk, lepakoltunk, és azonnal mentünk a határhoz. Igazából semmi különös, átmentünk egy hídon és kb ugyanazt láttuk mint panamában. Nagyon különös mert az itteniek, alig hallgatnak amerikai zenéket, csak spanyol zenéket, salsa, reggeton, ilyesmi. A buszsofőr nyomatta nagyban a '80-as évekbeli salsa slágereket és erre az öreg 50-60 éves nénik elkezdték ropni rá... nagyot röhögtem :)

Második nap, ez volt szerintem a legjobb! - elmentünk Almirante nevű kisvárosba, reggel 6kor, mert onnét indult a motorcsónak Bocas-ba, kb 15 személyes csónakokkal hordják az emberek százait. az út 20 perc, vízen, aztán kiszállsz a csónakból és ott vagy egy nagy szigeten. Ahogy kimentünk a főutcára, bementünk egy étterembe, ahol intéztük a "hajókirándulásukat". Megint be egy hajóba... 1. úticél: delfin nézés, hát ez nem jött össze :D 2. búvárkodás, na az nagyon bejött nekem, lőttem is pár vízalatti fotót meg videót (a videókat majd valahogy megpróbálom megosztani). ezután kaja, csirke rízzsel + Coca Cola... Itza, Pina Colada-t ivott, megkóstoltam... rohadt jó :D ezután mentünk a Playa-ra, azaz a tengerpartra, nem volt semmi az a hely, hiába írom le, nézzétek a képeket :) Ezután megint búvárkodhattunk kicsit, olyan korallok voltak ott is, csak ámultam. Nekem személy szerint jobban tetszik a Karib-tenger.

Harmadik nap, semmi extra (a második nap után, kicsit már untam xD) úgyanígy átmentünk Isla Colon-ra és taxival elmentünk egy másik strandra, szép volt az is, láttunk tengeri csillagot, és ettünk valami tengeri halat. Különös mert, a panamaiak köretként a rizs mellett esznek még sült banánt, tisztára olyan mint a sült krumpli. Visszafelé találtunk a parton pár üres függőágyat, kicsit rossz volt, mert a hátam kissé leégett és fájt :D itt lőttem azt a profilképet. Ezen a napon jöttünk haza, mert mondtam itzának, hogy jobb lenne éjjel utazni, akkor tudunk is valamit aludni (nahát ez nem teljesen így volt...) Hozzá kell tennem hogy Bocasba eljuthass, át kell menned pár elég magas hegyen. Szerpentin. Hát az durva volt, mert vagy 100-zal száguldozott a sofőr, a vaksötétben, mert ugye a dzsungelben miért is lenne kivilágítás az úton!? Ült elöttem egy néger srác, elég sokat pofázott. vicces lehetett, mert kb mindenki röhögött rajta :D Na de azon néztem nagyot, hogy visszafelé 8 órát utaztunk, a megállókkal együtt... szóval itt valami turpisság volt, de mindegy, örültem hogy végre a "saját" ágyamban alhatok.

na majd még írok :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr364788758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása