2013.01.15. 04:09 BBlu

Más Panamá

Que sopa locos?

Egyre nehezebb belefogni a blog írásába, tudom az elején olyan lelkesen írogattam mindenről, de ha tudnátok milyen nehéz :)

Előző héten felmentem Panama citybe, ott töltöttem 3-4 napot. Jó volt kicsit magyarul beszélgetni élőben, magyar emberekkel. Olyan jó érzés, hogy nem kell azon gondolkodni, hogyan mondd/ejtsd ki a következő mondatod. Megismertem egy tucat új embert. Egy korábbi bejegyzésben már meséltem a magyarokról, most mesélek az ő lakótársaikról. A házat amiben laknak, az a cég bérli amiben az egyik magyar srác dolgozik, itt lakik egy másik alkalmazott Fernando, a fiával Christiannal, akik történetesen kolumbiaiak. Mikor a többiek dolgoztak Chrissel lógtunk :) Ünnepélyesen kijelenthetem, hogy panamai ittlétem során első alkalommal voltam Diszkóban, a kolumbiaiak vittek el, egy román és egy el salvadori sráccal. Mikor megérkeztünk, a román csávó már teljesen be volt rúgva (erről a srácról azt kell tudni, hogy beszél magyarul, de olyan akcentussal mint a filmekben az orosz maffiózók, kicsit "ijesztő"). És hát, igen, vizelnie kellett, csak az volt a bökkenő, hogy épp akkor kanyarodott be az utcába egy rendőr autó. Kiszálltak, igazoltatták, nem nagyon akart kötélnek állni (értem ez alatt azt, hogy fizess, fehér ember!) ezért megbilincselték és már vitték volna el, ha oda nem megy az el salvadori srác és nem ad nekik 20 dolcsi :D ugye... PANAMA... szóval ott voltunk a discoteca-ban amint leültünk egy csaj "felkért" táncolni... kicsit táncoltam is vele, aztán a barátnője mondta hogy, ne táncoljak vele mert itt van a barátja, erre abbahagytam, aztán odajött a barátja és azt mondta hogy nyugodtan táncolhatunk a csajjal, azért jöttek :D kicsit vicces volt, aztán kimentünk egy kicsit levegőzni, "csajozni" már ha lehet csajozásnak nevezni a kurvákkal beszélgetést... mint utóbb kiderült (és láthattuk is) a hely tele volt "örömlányokkal", ezt abból is le lehetett venni hogy a csúnya gringok ott beszélgettek az amúgy szépnek mondható fiatal lánykákkal. Mikor hazafelé mentünk az autóval a fakabátok megint megállítottak addig viháncoltak míg meg nem kapták 12 dolláros prémiumukat :) 12 dollár azaz kb 2500 ft, és utána úgy viselkedtek mint a kezesbárányok :D volt ott egy medence a ház közelében, utolsó nap leugrottam kicsit lubickolni, azt tudni kell hogy a főváros közelében nem nagyon lehet strandolni, mert tele van szeméttel, benzinnel az óceán a csatorna miatt :( ami még említésre méltó, hogy Chris meginvitált Kolumbiába, Medellinbe, a házukba, februárban 1-2 hétre, szóval, ha az AFS engedi és a szülők is beleegyeznek minden klappol => utazok... Penonoméba való visszautazásom után minden visszazökkent a normál kerékvágásba. ennyit mára

Paz hermanos :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://1yearpanama.blog.hu/api/trackback/id/tr315019055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása